لسیتینلسیتین گجرات

قیمت لسیتین در تهران | کاربردلسیتین سویا | بهترین lecithin + قیمت

قیمت لسیتین در تهران با در نظر گرفتن عواملی نظیر نوع لسیتین سفارش داده شده و حجم درخواستی تعیین می گردد. ضمن اینکه، لسیتین از مواد تقریبا ارزان قیمتی مانند تخمه آفتابگردان، سویا، زرده تخم مرغ و … به وجود می آید به همین خاطر قیمت تمام شده آن مناسب است. از بین مواد ذکر شده، سویا بیش از دیگران تبدیل به لسیتین می شود و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. جهت آشنایی کامل تر با این ماده بی نظیر ادامه مطلب را از دست ندهید.

قیمت لسیتین در تهران

بهترین قیمت لسیتین در تهران

بازرگانی سورن از مراکزی است که بهترین قیمت لسیتین در تهران را ارائه می دهد. در مجموعه ما، این محصول در هر نوع و حجمی که بخواهید وجود دارد که بعد از ثبت سفارش، آن را در سریع ترین زمان ممکن به شهر و محل مورد نظر فرد سفارش دهنده ارسال می نماییم. در ادامه، اطلاعات تکمیلی در خصوص لسیتین شرح داده ایم که توصیه می کنم آنها را مطالعه نمایید.

بهترین قیمت لسیتین در تهران

مشخصات و ساختار لسیتین

آشنایی با مشخصات و ساختار لسیتین منجر به شناخت بیشتر نسبت به عملکرد این ماده شده و از آنجایی که در هر ماده خوراکی یک واکنش از خودش نشان می دهد شناخت به ویژگی ها و رفتار آن بسیار مهم است. ساختار لسیتین متشکل از پالمیتیک، اولئیک و اسید استاریک است. به عبارتی، هر موجود زنده ای دارای لسیتین است و می تواند آن را در بدن خود بسازد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]از فواید مصرف لسیتین می توان به کاهش سطح کلسترول، تقویت سیستم ایمنی و گوارش، شادابی پوست و مو و … اشاره کرد.[/box]

ضمن اینکه اگر خانم های باردار در زمان باروری خود، لسیتین مصرف کنند فرزند باهوشی به دنیا می آورند زیرا لسیتین موجب شکل گیری سیستم عصبی و مغز شده و در نهایت موجب هوش بالا در فرد می شود.

این ماده را از مواد خوراکی دیگری نظیر جوانه گندم، جگر گوساله، زرده تخم مرغ، ذرت، سویا و … به دست می آورند. تولید این محصول برای صنایع مختلف به خصوص صنایع غذایی بسیار مهم است؛ زیرا سبب طراوت و طعم بهتر در تولیداتی مانند کیک و شیرینی، نان و … می شود.

مشخصات و ساختار لسیتین

انواع لسیتین ارائه شده در بازار

انواع لسیتین ارائه شده در بازار به شرح زیر است:

  • لسیتین پودری
  • لسیتین مایع

کاربردهای لسیتین در صنایع غذایی

کاربردهای لسیتین در صنایع غذایی

در زیر به برخی از کاربردهای لسیتین در صنایع غذایی اشاره شده است:

  • در صنعت شکلات سازی، شکر آن را تنظیم کرده و به بهترین حالت کنترل می کند تا از حد استاندارد خارج نشود.
  • در نانوایی هم در زمینه کنترل چربی و تخم مرغ خمیر کاربرد دارد.
  • وجود لسیتین در شیرینی ها موجب کاهش چسبندگی آنها می شود.
  • از دیگر کاربردهای آن می توان به افزایش ماندگاری و حجم محصولات و … اشاره کرد.

مرکز فروش لسیتین در تهران

مرکز فروش لسیتین در تهران

وجود مرکز فروش لسیتین در تهران یک نیاز مبرم و اساسی است؛ چراکه کشور ما، صنایع غذایی پویایی دارد و تعدد تولیدی های آن باعث شده، عرضه محصولات اولیه نیز افزایش یابد. همانطور که اشاره شد، شرکت بازرگانی سورن یکی از مراکز فروش لسیتین در ایران است که عرضه آن را به‌صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد.

در پارت های مرکز، محصولات اولیه زیادی شارژ شده است که همچون لسیتین با به کار گیری آن‌ها می توان سطح کیفی تولیدات غذایی خود را ارتقا بخشید و آن‌ها را طبق اصول تولید درست کرد. در واقع، تولید اصولی محصولات خوراکی نظیر شکلات و شیرینی اهمیت ویژه ای دارد که در این راستا، مواد اولیه باکیفیتی همچون لسیتین (Lecithin) به بازار کشور راه یافته اند.

ضمن اینکه، لسیتین نیز همچون سایر مواد اولیه مورداستفاده در کشور یک محصول وارداتی است که از کشور هند وارد می شود؛ بنابراین به منظور خرید و فروش لسیتین در کشور به بازرگانی هایی نیاز است که در حوزه خارجی فعالیت می کنند. مرکز ما یکی از مراکز فعال در حوزه واردات مواد اولیه است که همواره سعی کرده، محصولاتی را در دسترس تولیدکنندگان محترم کشور قرار دهد که به تایید آن‌ها رسیده‌ است.

خرید لسیتین خوراکی با قیمت عمده

خرید لسیتین خوراکی با قیمت عمده

خرید لسیتین خوراکی با قیمت عمده یکی از توقعات تولیدکنندگان صنایع غذایی است که در راستای برآورده کردن نیاز این عزیزان، واردات لسیتین خوراکی تحت چند برند نامی و معتبر هندی صورت می گیرد که در ادامه به نام و مشخصات هر برند اشاره کرده ایم.

بنابراین خرید عمده و مناسب بودن قیمت لسیتین در تهران برای تولیدکنندگان اهمیت ویژه ای دارد که همانطور که اشاره شد، قیمت این محصول به عوامل متعددی بستگی دارد؛ اما در کل، ما سعی کرده ایم لسیتین را به صورت فله ای و با قیمت عمده در اختیار بخش های تولیدی و تامین کنندگان محترم کشور قرار دهیم.

واردات لسیتین سویا از کشور هند

واردات لسیتین سویا از کشور هند

واردات لسیتین سویا از کشور هند تحت تناژ سنگینی صورت می گیرد؛ زیرا جهت تامین نیاز واحدهای تولیدی کشور به لسیتین زیادی نیاز است. قیمت لسیتین سویا تولید هند نیز در رنج مناسبی قرار دارد که این قیمت و کیفیت مناسب زمینه صادرات لسیتین های هندی را فراهم کرده است. تولیدکنندگان کشور ما نیز به عنوان یکی از خریداران لسیتین های هندی از سطح کیفی آن‌ها رضایت دارند.

به طور کلی، می توان گفت که هند یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد اولیه در جهان است که محصولات آن را می توان در کشورهای مختلف جهان ازجمله کشور ما دید. از سایر مواد اولیه تولید هند که در مرکز ما ارائه می شود می توان به پودر گوار یا گوارگام هندی، پودر ثعلب سی ام سی و … اشاره کرد.

در واقع، برخورداری از نیروی کار و پتانسیل لازم جهت تولید مواد اولیه منجر به تبدیل هند یه یکی از قطب های تولید محصولات پایه ای در جهان شده است و از آنجایی که، این کشور به کشور ما نزدیک است و ازنظر دیپلماتیک نیز جزء دوستان ما محسوب می شود به یکی از کشورهای منتخب ما تبدیل شده است.

معرفی برندهای هندی لسیتین سویا

معرفی برندهای هندی لسیتین سویا

با معرفی برندهای هندی لسیتین سویا در خدمت شما عزیزان هستیم. شرکت های معتبری در هندوستان، اقدام به تولید لسیتین سویا کرده اند که در زیر به معرفی آن‌ها پرداخته ایم:

  • لسیتین سویا گجرات

لسیتین سویا تولید برند گجرات یکی از معروفترین لسیتین های هند است که کیفیت بالایی دارد. گجرات در تولید لسیتین مایع که کاربردهای گسترده ای در صنایع غذایی دارد، تجربه بالایی داشته و موفق به تولید محصولات مرغوبی شده است. لسیتین گجرات در نوع مایع داخل بشکه هایی با وزن 200 – 240 لیتری عرضه می شود.

  • لسیتین سویا گلوبال

لسیتین سویا گلوبال یکی دیگر از برندهای نام آشنا هندی است که عرضه آن در داخل با استقبال خوب تولیدکنندگان ما مواجه شده است. این لسیتین نشان‌های مخصوص سلامت و استاندارد بودن را داراست و می توان گفت یکی از لسیتین های مرغوب بازار است.

  • لسیتین سویا پسفیک

برند پسفیک در ایران بسیار پرطرفدار و محبوب است. این برند نیز همچون 2 برند دیگر بسیار موفق و حرفه ای است. لسیتین پسفیک را می توان با خیالی آسوده تهیه کرد و در ترکیب محصولات خود به کار برد. سطح کیفی بالای این لسیتین بر سطح کیفی محصول چیره شده و آن را ارتقا می بخشد. این محصول نیز در بشکه های مستحکم 200 الی 240 لیتری عرضه می شود. بنابراین قیمت لسیتین در تهران براساس برند منتخب مشتری و تناژ موردنظر او تعیین می شود.

فروش اینترنتی انواع لسیتین در ایران

فروش اینترنتی انواع لسیتین در ایران

فروش اینترنتی انواع لسیتین در ایران اهمیت ویژه ای دارد؛ زیرا واحدهای تولیدی کشور محدود به پایتخت نمی شود و هزاران واحد تولیدی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند. در نتیجه، به منظور خدمات رسانی عالی و سریع‌تر به این عزیزان، لازم است بخش فروش اینترنتی محصولات اولیه نیز فعال باشد که مجموعه ما، این بخش را با پرسنل حرفه ای فعال کرده است.

به این ترتیب، امکان خرید اینترنتی لسیتین و سایر مواد اولیه موردنیاز تولیدی ها در همین سایت میسر شده است. همچنین جهت اطلاع از موجودی هر محصول و جدیدترین قیمت لسیتین در تهران می توانید با مشاور و کارشناس شرکت نماس گرفته و از جزئیات هر محصول مطلع شوید.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا